søndag den 19. juli 2009

Mal dig sommerglad

med et
Canvas album fra Prima





Omslaget (og siderne indeni) har jeg grundet med Gesso på begge sider, fordi jeg gerne vil male dem med akryl maling, det spare på malingen. Jeg har stemplet med et ”baggrunds” stempel (krusedullerne til højre), og i bunden har jeg brugt et hjertestempel. For at stemplet ikke skal fremgå alt for tydeligt, har jeg med en skumpensel duppet en grøn, hvid og cremefarvet henover. Jeg har limet bånd på i kanten og syet net og blomsten på.







Her er brugt glimmermist i lidt stærke farver. Jeg har duppet udenom en hjørne-maske fra tattered-angels med lilla og hvid akryl maling, og malet indeni den med en lys brun, samt lagt glimmerlim på. Herefter har jeg vendt masken og brugt den som stempel i det andet hjørne. Jeg har pyntet med glansbilleder og stemplet med et clear-stamp alfabet. Duppet efter med hvid akryl samt en grøn stempel farve, og glimmer lim i forskellige farver.



Her er brugt glimmermist i brune toner, herefter har jeg stemplet uret, samt malet det lidt op med akryl farve, jeg har brugt en maske af stakittet som stempel, brugt clear-stamp alfabet og kruseduller, og sat en tag som har fået mist og blevet foldet så den ikke fylder så meget, i lommen der dannes, kan der sættes noget i. Her er duppet efter med en stærk grøn og en blå.





Her har jeg først påført akryl maling med skumpensel, i forskellige retninger og farver. Herefter stemplede jeg med skumstempler i matchende farver. Som pynt har jeg limet stof elefanter på. Syet knapper på og til sidst har jeg også syet to prima blomster, en knap og noget bånd på.
Jeg har brugt en polster nål som er krum, å gik det faktisk rimelig nemt.

1 kommentar:

Anja sagde ...

wauw...det ser fedt ud!! Det må jeg prøve....men må nok hellere lige se det "live"