mandag den 11. januar 2010

Origins fra BasicGrey

Her har jeg så fået lavet et LO af min anden hund Simba. Han hader det skumle fotografiapparat, så det kan være noget af en prøvelse at få et godt billed af ham.
Til gengæld er han en god vagthund, og der sker ikke noget hos os, som han ikke
følger med i.






Jeg har brugt følgende:
Bazzill karton Desert Sun og lidt af den grønne, sort og rødbrune.
Mønsterpapir er hot stone , pure , paraffin. Element stickers.
Jeg har brugt følgende QK dies: Tab RS-0622, Dogs REV-0087 og
Punctuation REV-0023.
Sværte: Vintage photo, Dark moss, Chestnut, Burnt Sienna, Sepia black og Frost white.
Glossy accents, 4 små sorte brads, Zig pen "Chocolate" og brune hæfteklammer.









Her har jeg scrappet min niece, hun passer flot til den nye serie "Origins", og jeg synes
også, at der er en super flot serie. Lige mine farver.





Jeg har brugt følgende:
Mønsterpapir, Revitalize , paraffin samt element stickers.
Bølgepap-cirkel, grøn karton til billed og tekst.
Sværte: Distress ink, Vintage photo.
Blomster er fra Prima. Glimmer er coconut fra Pink Paislee.
QK alfabet: Reuse.
Glossy accents, 3 D puder under billed.
Stickles: Cinnamon og Limegreen.











Et LO af mig selv er det også blevet til, udgangspunktet var at jeg ville lave det samme som af min mor, dog med andet papir, og da jeg synes at "Origins" er super, er det meget nærliggende at bruge det.





Jeg har brugt følgende:

Mønsterpapir: Cucumber og Renew. Til blomsterne er det
Pure og Aloe, 2 grønne karton, glimmer og 3 brads.


Det inderste af blomsterne så jeg opskriften på, på Scrapsisters.dk

Under dem har jeg lagt 3 mellemstore punchede blomster, blomsterne er sværtet med
vintage photo, alabaster og chestnut. Pyntet med lidt glimmer og en brad i midten.
Brads: Creative Imaginations, grøn. Glimmer Coconut fra Pink Paislee.
QK alfabet: Santa`s Workshop, Glossy accents, lidt blonde, bølgepap og blomsterpunch.

Ingen kommentarer: