torsdag den 28. oktober 2010

Blomsterpige

Her har jeg lavet et LO, hvor jeg gav mig selv den opgave, at bruge mange blomster, og helst mange forskellige af slagsen. Og her er det så, jeg bliver så glad for Jean, for hun har bare så mange flotte og skønne:o)

Blomsterne i nederste højre hjørne har fået en brad fra CI.

LO'et er lavet på Nerds fra BG serien Sugar Rush. Hele kanten rundt, har jeg brugt en edge scraper og sværtet med distress ink.

Cirklen er et Bo Bunny ark, kanten er standset ud med en Martha Stewart punch. Jeg har lavet 3 strimler af 5 cm, punchet kanten og sat dem sammen til en lang strimmel, herefter er den blevet foldet, krammet og sværtet, og til sidst samlet til en ring. For at holde faconen lavede jeg en 2 cm bred ring i karton og satte under.
Nu er jeg også meget glad for sommerfugle, så det måtte jeg også have på. Jeg har brugt 2 slags fra Prima. Bladene er en Sizzix die.

Billedet er fra et ark med blomsterpiger, matten under er genbrug fra en blomsterpakke.


Hilsen Elisabeth










Ingen kommentarer: