tirsdag den 26. oktober 2010

Juleæske

Det kan godt være at vi kun er i oktober, meen jeg kom helt i julestemning da så det nye Julepapir fra Basic Grey. Her har jeg beklædt en æske med det. Jeg har også brugt forskellige blomster fra Prima. Som også har fået et skud Glimmermist. Julemandstøjet har jeg haft liggende rigtig længe, og her synes jeg endelig, at det var det rigtige projekt at sætte det på.

En Tim Holtz swirvl standset ud af grungeboard, malet med akryl maling, stemplet og embosset.

Rundt om låget har jeg farvet en blonde med forskellige alcohol inks. Til sidst har jeg lagt glimmer fra Pink Paisley i to af hjørnerne. Den giver et flot frosted look.










Indeni er kassen også blevet beklædt med papir og pyntet med stickers fra Basic Grey. Alle kanter har fået akryl maling.

Til sidst lavede jeg nogle sider, hvor der kan skrives juleønsker på.

Rigtig god fornøjelse
Hilsen Elisabeth

Ingen kommentarer: