onsdag den 27. oktober 2010

Mine søskende og mig


Her har jeg været igang med penslerne og fingrene, og malet en embossed chipboard fra Prima (er i butikken, men ikke på webben endnu). Først er den blevet grundet med Gesso (er også i butikken men ikke på webben endnu :o). Det er herefter svært at sige hvilke farver jeg har brugt. Men der er brugt både akrylfarver og stempel puder.
Da siden var tør, sleb jeg henover med en sanding block. Under billedet er en matte i en ret gammel Basic Grey, som lige har fået en tur med en Edge scraper. Peter Plys er også fundet frem fra gemmerne. Blonden er sat med brads fra Bo Bunny og den lille chipboard i bunden er fra Making Memories.
Swirvlen i toppen er fra Kaiser Craft og er også blevet malet og sat med en brad fra Creativ Cafe.
Hilsen Elisabeth

Ingen kommentarer: