fredag den 25. marts 2016

Tyndt album.

Jeg er et fjols til at huske værtindegave, eller det var jeg ind til, jeg begyndte at lave kort. Ofte er det en lukkedag, man skal til noget, og så har man ikke fået købt blomster, eller har spist chokoladen ;-).

Derfor mente jeg den anden dag, at jeg fandt en god løsning. Et lille smalt album, ikke for svært at lave, og fylder ikke for meget.

I det nedenstående er der brugt 5 kuverter (de helt almindelige hvide). Jeg har brugt C6 Kuverter, for de passer ret godt i størrelsen 10x15 cm, som et almindeligt fremkaldt billede er.






Da det indimellem kan være lidt svært at overskue sammenhængen på de enkelte billeder, har jeg denne gang forsøgt mig med en video.


Som det fremgår af videoen, er mønsterpapiret fra Bo Bunny
Der er brugt 5 kuverter af tvivlsom oprindelse (de behøver IKKE være af god kvalitet)
Dobbeltklæbende tape og lim. (Da de kuverter jeg har brugt var meget tynde, kunne de ikke rumme fugten fra limen, så der er mest tape der er brugt).
Bånd til at binde albummet (frivilligt)
Kanter er farvet med Distress Ink

Dog skal man bruge lidt tid på at lave albummet, så man er nød til at komme i tanke om behovet for en værtindegave, inden man skal ud af døren ;-)

God fornøjelse og påskedage
Ann

Ingen kommentarer: