lørdag den 7. maj 2016

Kortmagerens Rejsebog


For et godt stykke tid siden, blev jeg lidt inspireret af en anden scraper, der havde den formidable evne at pakke let, så der kunne scrappes på ferier mm. Efter at have prøvet en masse af, endte det ud i "Kortmagerens rejsebog".

 Papiret der er brugt til coveret, er kraftigt gavepapir. Ikke noget jeg normalt vil anbefale, da det er noget mere "skørt" end almindeligt karton. Blomsterne er fra Prima.

Stickels
Wink of stella penne
Kniv

 Alle båndene er fundet i min skuffe, så desværre ikke nogen jeg live ved hvor stammer fra.

 Tape 6 mm og 3 mm.

 Løsningen til Stempelpuden er lavet så den passer til de fleste (store) stempelpuder.




 Plasticlommerne er igen nogle jeg havde liggende, hvis man ikke har noget på laver, der er et godt udvalg i denne pakke: Lommer
 Mini Distress ink
De arver der er vist her, er de farver der er i "mini kit" #13, #14 og #15.
Lim og 

Et lille kig på bunden

Da det ikke har været muligt at vise alle lommer mm med billederne, er der også lavet en video, der skulle give det fulde overblik.

Inspirationskilden har modtaget det viste album i fødselsdagsgave.

Ingen kommentarer: