fredag den 18. november 2016

Så er det lige før vi skal til Scrap-a-mania.

Jeg er lige ved at pakke tasken til weekendens Scrap-a-mania i Roskilde.

Hvad skal man have med, hvis man ikke skal have alt for meget med? Kan man virkelig begrænse sig, og ikke ende med at lave samlebåndsarbejde?
For en gang skyld har jeg lavet en hovedplan, men tager "lige" lidt ekstra med, så skulle jeg få lyst til at lave noget andet, så er muligheden der stadig.

Jeg tror det bliver nødvendigt at lave en mere af denne her:

Derudover har jeg også en ide om at jeg måske skal lave en ny udgave af Flip flap albummet, der kendetegnes ved at ikke 2 sider er ens. Et album jeg troede at der var lavet video af, men det er der vist ikke, endnu en grund til at prøve med en ny version.





Jeg har hørt at der er andre der har helt andre planer for hvad de skal lave i den kommende weekend, blandt andet julkort.

Butikken er fyldt med stor og småt, så du er mere end velkommen til at kigge forbi for at shoppe, få gode ideer, eller hvis du har nogle spørgsmål. Ses vi?



God weekend
Ann

Ingen kommentarer: